Stress!

Hej!

Jag och Nea åkte och julhandlade i stan idag :D
Sent, jag vet, men bättre sent än aldrig ;P

Det var fullt med människor! Det kändes som om hela Stockholm var ute och julshoppade!

Jag skulle ha tagit med mig kameran när mamma började sjata: "Tänk om den blir stulen!"

"Kom inte och gråt hos oss när den väl är borta"

"Det är fullt med ficktjuvar ute nu! Rena rama julafton för dom!"

etc etc

Jag tänkte ta med mig kameran i alla fall, jag menar, screw her! MEN Nea övertalade mig att det var bättre om vi faktiskt fokuserade på shoppingen istället för att fota, detta resulterade att det inte blev några bilder, TROTS att jag såg massor med underbara fotomöjligheter... -.-

Men igår så fotade jag och Nea här hemma ute i snön! Vi tog med oss en strålkastare (sådan där som man typ använder när man målar... ni vet :P) och tog jätte coola bilder! Tänkte visa två :P


Visst ser det ut som om hon är i vatten eller nått!? Det blev verkligen jätte coola bilder!!


Vad tycks? :D

Kommentarer
Postat av: Fannty

Godjul :)

2009-12-25 @ 10:33:52
URL: http://fyfanfanny.blogg.se/
Postat av: nea

HAHAHAH :D:D:D <3

2009-12-28 @ 17:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0