Fuck

Igår så klippte jag mig. Jag tog saxen och klippte mig som förr så många gånger.
Klippte där bak, ville ha samma frisyr som förut fast kortare hår, dock gjorde jag lite för kort.
Jag bryr mig inte om hur det ser ut, men alla andra gnäller och säger att jag måste gå till frisören. Pappa säger att frisören inte kommer kunna göra något bortsett från snagga, men jag bryr mig inte. Sure, jag har länge velat ha kort hår (inte snaggat utan kanske fem cm långt) men mamm har alltid förbjudit mig.
NU har dock daniel kommit in och visat några bilder som ser ganska bra ut. Dock vet jag inte om det är min stil, men om andra blir nöjda och slutar säga att de skulle gå med en mössa resten av året så... xD
Fast ja gillar inte lugg som tjejen på bilden har... :( xD
NI får väl se min nya frisyr imorrn antar jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0