Hola

Sry att jag inte är särskilt aktiv, okey, jag lade ut ett inlägg senast igår men jag lägger inte ut några bilder eller liknande. Detta eftersom det är så hemskt väder ute! Idag t.ex. så regnade och snöade och det blev mörkt jätte tidigt! Det blir mörkt typ så fort jag kommer hem och dessutom har jag haft fullt upp i skolan...
Men jag lovar, att ni ska få se lite nya bilder :)

Igår så lyssnade jag på det där med Markus Krunegård och det var jätte kul! Han spelade live i studion och pratade om sig själv. Han berättade personliga saker och icke personliga :D Han tävlade mot två av sina fan om intro på låtar. Alla intron som dom skulle svara så snabbt som möjligt var från hans låtar och fansen vann xD
Jag önskar att jag hade kunnat varit där och sett honom live (det var ju i radiohuset insåg jag när jag hörde det) men jag hade prov idag och dessutom visste jag inte direkt att man kunde gå dit och titta xD Jag är lix ny på att lyssna på p3 (A)

Jag fotade lite för några dagar sedan när de var mörkt med hög slutartid. Tyckte ena bilden blev faktiskt hyfsat bra efter att ha redigerat den lite (bara ändrat pytte på färger och beskärt den en del).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0