Magi

Idag arbetade jag med Gullis igen. Dock gick det inte alls lika bra idag.
Albin blev jätte ledsen när jag skulle gå iväg med Gullis så Gullis ville inte gå iväg. Sedan blev Gullis ganska jobbig och i stort sätt inget gick bra. Men det är jag som är problemet, går alldeles för snabbt fram, är alldeles för otålig! Usch, stackars Gullis som måste dras med mig...

Jag ritade idag, ritade in en bild som jag ritat i skolan och färglade den sedan i Gimp, blev väldigt stolt över den :D Blev inspirerad av The Catcher in the Rye framsidan, det är en grekisk häst där, typ.



Vad tycks? Tycke de blev riktig snygg för at komma från mig! :D

Så det var de jag gjorde idag, Imorrn är det skola igen, usch. Jag måste egentligen göra instuderingsfrågor tills imorrn men jag orkar VERKLIGEN inte........

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0