deprimerande

Det känns ganska deprimerande att vara typ den enda människan i Sverige just nu som inte står och fryser vid en majbrasa.
Ingen är inne på msn, ingen är inne på facebook eller bilddagboken. Suck

Aja, jag antar att jag är glad att jag kan sitta här inne istället för att vara ute där de ser ut att regna
Skall strax ner och läsa lite ur mina fototidningar som jag lånade på bibblan och senare ska jag väl fixa med bilder som jag tog idag.

Jag har läst mer och mer om ett år i Frankrike (bloggar och dylikt) och jag känner mig väldigt säker på att jag vill åka, samtidigt som jag är livrädd.
Alla som har åkt ner har typ blivit deprimerande och liknande... Jag vet inte om jag klarar det riktigt, vet inte om jag är så pass stark.
Men, antar att jag får reda på det relativt snart med tanke på att jag ska åka. Det har jag bestämt...  ?

Jaja, hörs senare tror jag, med lite bilder från idag och igår kanske :) bye!



Här får ni en bild (som jag redan har lagt upp en gång) från en serie som är underbar!
Håller på att läsa boken just nu, den är svår men riktigt bra.
Svår eftersom den är skriven 1891 och det är de språket, heh

Kommentarer
Postat av: mikaela

hejsan! kul att du ska åka! Jag har kommit in i en period där jag är livrädd för att åka. Jag känner att Jag inte är tillräckligt redo för att lämna vardagen hemma. sen har jag verkligen förstått att det är ett år...

så jag har tänkt höra av mig till ipk nästa vecka och berätta om mitt beslut.



jag önskar att jag inte va så feg. hoppas du får en underbar tid i Frankrike!

2010-05-01 @ 15:19:40
URL: http://mmmikaelaahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0