Carpe Diem

Suck... är fortfarande sjuk!
Fast, en positiv sak är att jag slipper gå ut i det iskalla vädret :P Det absoluta negativa är att jag får inte gå ut i det iskalla vädret och rida Gullis :(

När Nea var här sist och vi fotade så glömde hon sina halsband så jag tog dom och fotade dom :D Blev riktigt fina bilder tycker jag :D


I stort sätt alla som äger en kamera har gjort denna sortens bild med ring och bok, men jag ville ändå testa. Tyckte det blev en ny twist när det inte var en riktig ring heller :P


Tog mig även friheten att fota neas konikiniko (eller hur fasen det stavas :P) :)

Japp, de var de bilder jag tog idag... Är riktigt trött då jag knappt sov något inatt... Drömde att jag var gravid  och att det fanns massor med problem med ekonomin och jag skulle köpa en bröllopsklännin och whatnot xD Jag ska nog inte titta på "16 and pregnant" någe mer xD

Bye bye :D

Kommentarer
Postat av: nea

haha :D naajs. Den heter maneki neko ^^

STOR PUSS** // Nea

2010-01-04 @ 12:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0