Photoshoot med dogsen!

Tjenare!
Är fortfarande sjuk... Men så är det med mig... blir sällan sjuk men när jag väl blir sjuk så blir jag ordentligt sjuk -_-'

Så, eftersom jag inte kunde rida hästen idag heller så blev det photoshoot med hundarna!
Inomhus alltså :P

Jag satte upp ett lakan vid en stol och så "kidnappade" jag en hund i taget medan dom satt/låg (mest låg...) på lakanet.
Hundarna var dock jätte tröga så de pallade ingenting, trots att jag mutade dom med godis...


Bella var duktig för att vara en liten galen valp, men ändå väldigt trög för att vara liten valp...


TinTin var trögast av alla tre. Hon ville bara ligga och sova...


Junior var piggast av de tre, men även han var slö. Problemet med honom var att han fick inte riktigt plats bakom lakanet så det blev en alldeles rörig bakgrund, annars hade bilden och hunden varit perfekt :D

Japp, det var min dag de, inte för att dagen e slut men ja...
Ikväll kommer Tess, en serie som går på svt 1. Det är tredje avsnittet och jag har längtat i en vecka! Börjar klockan 20:00 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0