TinTin

Imorgon ska Gullis få skor! :D
Vi ska lasta henne och åka till sandemar där Roffe väntar med att få sko 'na. Detta för att jag ska kunna rida henne nu när det är halt, plus att hon inte ska skada sig i hagen.
Jag pratade även med mamma om att kanske åka till Farsta och köpa skor. Funderar på att köpa rejäla vinter skor som jag ska kunna ha några år.

Jag har inte fotat något idag så istället så redigerade jag en bild på TinTin från igår. Överredigerade den lite grann men om jag hade fotat bilden i rå format så hade den nog inte varit lika "förstörd". Problemet är bara att min data stöder inte rå format.. :(



Kommentarer
Postat av: nea

komiskt att ni får skor båda två :p

diggar bilden btw ;D

2010-01-08 @ 22:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0