Ubuntu!

Tja tja!

Idag har jag varit jätte lat och bara suttit framför datan halva dan, men det är för att min brorsa har skaffat nya Ubuntu till moi :D
Det är så sjukt mycket annorlunda till den gamla versionen, men jag har typ redan lärt mig det :D
Det finns program som man kan använda RAW i, problemet är bara att jag kan inte dom så jag vet inte hur man konvertar till jpg xD hahah

Så idag får ni tyvärr inte se någon bild eftersom jag inte har lyckats göra om bilden till jpg, som sagt.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: warnmark -häst&fotoblogg i ett!

Sv; Tack :D

Åh vad skönt att höra att den ser bättre ut nu :D

2010-05-01 @ 18:16:12
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0