Odd Molly?

Förut när jag var ute och julhandlade med Nea och hennes mamma så gick vi in på Åhlens city. Där såg jag den snyggaste klänningen ever!
Jag brukar inte bli kär, men denna klänningen var verkligen georgious!
Dock... Kostade den över 2000... Det var såklart en Odd Molly klänning... Men, detta märke är ju sjukt snyggt! Dock, ser det lite ut som om man skulle kunna sy det själv... Det ser lix lite trashigt och hemmagjort ut, ändå så är det så sjukt snyggt!

Som ni märker så har jag inte glömt denna klänning, och jag kommer aldrig göra det heller... fast jag vet att jag aldrig faktiskt kommer köpa den! Om den kanske inte kostade 200 kr istället för 2000....



Var bara tvungen att visa!
Georgious!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0