Hej

Hejsan!

Idag åkte jag och simmade :D helt själv :D:D
Vi fick sluta en timme tidigare i skolan och jag hade med mig badkläder så jag stack och simmade på torvalla.

Hehe, försov mig imorse xD
Jag satte på klockan på rätt tid, dock glömde jag sätta på ljudet igen efter att ha stängt av det igår (A) så jag kom tjugo minuter försent till dramat. hehe
Men det var skönt att sova en timma extra.

Igår gick True Blood igen på ettan (9 avsnittet tror jag av säsong ett) fast jag har inte hunnit titta på det än, så jag ska titta på det idag, tror jag :)

Förlåt att jag inte lägger upp bilder men det är så sjukt tråkigt väder just nu, plus att det alltid är mörkt när jag kommer hem nu för tiden :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0