Fotosession!

Goddag!

Idag var jag i skolan och efterråt kom jag hem och hämtade kameran.
Det är så underbart nu med alla vackra bladen på marken i olika färger. Min favoritfärg på blad är nog röda då de är de ända i naturen som är rött och så pass stort. Annars är allt bara grönt, grått, brunt, gult etc. Rött sätter lite mer färg på allt :)
Jag undrar dock varför vissa löv ramlar av (eller blir gula efter att de ramlat av..) röda medan resten blir bruna och gula...?

Som rubriken tyder så fotade jag :)
Fotade de vackra röda löven och så fotade jag Bella (vår hund) i gräset :) Fick riktigt fina bilder som jag tänkte visa :)





Blev riktigt nöjd över alla bilder, Kan tillägga att Bella är väldigt svår att fota då hon är så himla sprallig och står aldrig stilla xD Men idag fick jag några fina kort på henne :D

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Visst kan det vara mitt fel, men jag red exakt likadant som jag gjorde förra gången när han hoppade som en vipun över allt, och jag var heller inte nervös eller liknande. Jag skyller inte över något på hästen, men han försökte inte ens igår. Jag känner min häst, jag vet hur han känns när han är glad och hur han känns när han bara latar sig.



Men visst kan han ha sovit dåligt (Av någon anledning) eller liknande, men hur som helst så var han i alla fall på bottenhumör.

2009-10-04 @ 17:00:29
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

så söt Bella är!

2009-10-04 @ 22:38:39
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0