Hej!

Hejsan! Förlåt för att jag inte har bloggat på länge, det har bara hänt så sjukt mycket den senaste veckan!
Gullis blev halt i söndags. Blev jätte orolig men pappa tyckte att vi skulle avvakta innan vi åker till vet och i onsdags så visade hon inga tecken, bortsett från lite i traven.
Vi har köpt en ny fyrhjuling! En Polaris, 500 kubik (inte för att det säger mig något men ja..).
I skolan har vi haft projektvecka. Vi har haft massmedia och gjort en egen tidning i grupp. I tidnningen så skrev jag om Järvsöfaks (som ska sluta tävla om två månader) och så gjorde jag en recension om True blood, boken och serien, hehehe.
Idag så vann min grupp ett pris! Vi vann en matkupong (hehe) för bästa fördjupning (det var typ Malin som skrev den :D).
Ja, annars har det kanske inte hänt så mycket mer. Jag har inte sett senaste avsnittet av true blood än (som gick i onsdags) men ser nog det imorrn (ni vill veta detta, ni vet bara inte om det än).
Idag bakade jag en kladdkaka :D
Den blev jätte mäktig och ganska rinnig i mitten, haha
Kommer nog inte använda mig av de receptet någe mer.
JUst nu är mamma och pappa ute och köper soffa :D Bella tuggade sönder våran nyvarande soffa (det är ett stort hål i ena sätet) så det var dags att köpa en ny, haha.
Men nu ska jag nog gå och lägga mig, god natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0