Minolta och frankrike resa




Två bilder tagna med mitt nya objektiv! :D
Jag köpte ett Minolta 80-200 som jag tycker fungerar superbt :D


Igår fick jag ett mail av Internationella Program Kontoret (IPK). I vintras (december) så ansökte jag om att åka som utbytesstudent till Frankrike i ett år, och igår fick jag svaret, jag blev antagen!!
Det är ett väldigt oj! Jag känner en slags rädsla/förstjusning i någo härlig men jätte läskig blandning. Men jag känner mig väldigt säker på att jag ska åka, i alla fall för stunden. Men jag vet att jag kommer ångra mig och jag kommer att vilja hoppa av, men jag ska försöka att hålla mig kvar, inte ge efter. För jag vet att det kommer så sjukt kul om jag åker! Kanske inte första veckan, kanske inte första månaden, men någon gång under resan så kommer jag inte ångra att jag åkte!
Åh, jag längtar verkligen!
Jag funderar på om jag ska skapa en ny blogg eller om jag ska ha den här? För jag gilar verkligen det här namnet nu jue :P

Det var allt jag hade att säga :) Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0