mmm fredag!

Yes! Idag är det fredag!!
Vi hade redovisning i skolan och jag var så sjukt nervös precis innan, men det gick super! :D
Hade med mig Asta till skolan och fotade de andras redovisningar, dock glömde jag sladden hemma så jag kunde inte ge lärarna bilderna, haha xD

Just nu sitter jag, dundermätt och käkar på en klubba. Det är sol utanför och livet är underbart. Alldeles strax ska jag ut till min söta pålla och köra snowracer efter henne :)

Ptja, har ingen direkt bild att visa eftersom jag inte har laddat över bilderna från idag och Asta är där nere.
Men vi hörs! Bye bye suckers ! :D

Kommentarer
Postat av: warnmark -vinn ett schabrak från Scapa

Sv; Jaa, jag har också hört att det är mycket iår :o. Inte så konstigt när det är så lerigt överallt kanske :/

2010-04-08 @ 16:22:42
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0