Första veckan avklarad :)

Nu är första veckan denna termin avklarad! :D Bara 20 till? xD
Denna vecka har varit bra :) Det har inte varit helt slappt men heller inte en rusch. Dock har jag ingen direkt läxa (som är jätte viktig eller som tar lång tid) det är därför jag nu sitter vid datan och chillar. Har redigerat lite bilder av andras bilder :P
Pja, har ingen aning om vad jag ska skriva.. Red Gullis idag, det gick bra :P Håller på att läsa Angela's ashes, den är super bra. Enda negativa är väl att det inte finns något talminus eller liknande när dom pratar, så man får tänka till lite.
Vi är allt bortskämda med talminus och citattecken! Det finns ju i varenda bok i dagens läge! Bortsett från kanske Angelas ashes, men ja :P
Om Twilight (a.k.a. Om jag kunde drömma) var utan talminus, undrar om den skulle vara lika populär då... Tror nästan inte de! Folk skulle tycka att det var för jobbigt att läsa utan talminus! Jag tycker att det är jobbigt att läsa utan talminus, speciellt på engelska, men samtidigt så är Angelas Ashes så pass bra att man helt enkelt får stå ut. Man vänjer sig...





















Satte ihop en bild av Empathy (en tjej på bdb) och hennes häst + en bild på en skog som jag hittade på nätet



Satte ihop en bild på Gullis och någons bild på en skog. Blev inte super men ok...

Japp, men mer har jag nog inte att säga.. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0