Nu e jag duktig!

Idag har jag varit duktig! Jag har lyssnat på mig själv och för en gångs skull gjort allt jag har sagt åt mig att göra.
För jag har en stor tendens att göra helt tvärtom än vad jag säger att jag ska göra, så idag satte jag upp ett mål:
Jag skulle rida, läsa engelska läxan och skriva drama reflektionerna. "Allt" detta innan jag satte mig vid datan och hade "skojj"

Det var mitt mål, och nu har jag gjort det!
I morse red jag Gullis, svettig, nu har jag precis skrivit klart dramareflektionerna och skickat till min lärare och jag har hunnit att läsa ca 100 sidor ur engelska boken, så jag har bara ca 100 sidor kvar.

Så, idag är jag stolt över mig själv då detta har varit svårt, eller okey, inte så jätte svårt idag, men tidigare har det varit svårt.

Har tyvärr ingen bild att visa idag då jag har varit upptagen med annat idag :P

Bye Bye darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0