Skor! :D

Tja!

Idag åkte jag till Handen med morsan och tittade på skor :)
Vi tittade runt innan vi kom till scorrett, där hittade jag mina drömskor! De är snygga kängor (lite tunnare än kängor..) av märket Canada Snow. Dock kostade de... 1299... men jag och mamma delade på priset satt jag betalade 600 och mamma resten. Då blev det jue inte så jätte dyrt.

Innan jag åkte till Handen så red jag Gullis och fotade lite! :D

Gullis var jätte duktig! Dock ska jag fixa Soja till henne snart satt hon kan bygga muskler (hon får för lite protein just nu).


Påminner lite om en anka... ?





Kanske inte den mest tilltalande bilden men skorna är underbara! :D

Japp, det var de jag hade att berätta idag :) hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0