Ont ärsle!

Tja!

Igår tog jag fram cykeln för första gången i år. Den har varit fastlås och vi har tappat bort nyckeln, därför så sent :P
Men shiet vilken dålig kondis jag har! Orkar inte ens cykla till brevlådan (som visserligen har en väldigt brant backe i sig) utan att få ont i benen och bli andfådd!
Hur ska jag nu orka cykla enda till bussen? xD

Fast det är inte bara kondisen som är illa, cykelsadeln är hemsk! Imorse när jag satte mig på cykeln igen kändes det som om jag hade blåmärken där bak, haha

Idag blr inte så chill. Jag ska arbeta (klippa buskar), städa, plugga, rida och annat.

Kan kanske fotar lite senare också, visar bilder sen, kanske.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0