Gullis

Jag är jätte dålig på att skriva rubriker eftersom jag aldrig vet vad jag ska skriva om... heh

Inatt drömde jag en väldigt underlig dröm. Jag drömde att jag var ute och övningskörde med en manuell bil (jag har ALDRIG kört en manuell bil!) och jag kunde typ allt! Eller ja, jag drömde att personen som satt bredvid mig förklarade lite, men eftersom ingen har förklarat för mig förut så måste det ha funnits i min skalle... Det var mysko i alla fall.
Jag minns också att när jag körde så gick det alldeles för fort (ca 100 km/h på en 70 väg) så blev jag rädd och ställde mig på bromsen och styrde ner i diket xD Ingen gjorde illa sig eller liknande... Det var mysko...

Ska fota mer idag, har fotat lite på Bella men inge mer, var ute och red Gullis. Pappa hängde med med Axel och vi körde/red runt.
Nu ska jag hårdbanta Gullis! Hon ska inte få NÅGOT bortsett från hö... Dock vet jag inte om det kommer hjälpa så himla mycket eftersom hon får fri tillgång på hö...

Nu ska jag sticka och handla, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0