Mina böcker!!

Yay! Mina böcker som jag hade beställt kom idag :D Så nu blev det massor med läsning, heh
Mamma sa på skämt att jag borde bli bibliotikarie eftersom jag har typ läst alla böcker, haha xD

Idag började Gullis bantning! Hon ska bli smal :D
Jag ringde foderrådgivaren som sa att hon borde klara sig på 10 kilo/dygn att börja med och sedan kan man gå ner lite till om det inte visar sig att göra någon skillnad.
Så, nu ska Gullis bli en "inne häst" som står i box på nätterna. Fast jag tror att hon ska få ha på sig täcke på nätterna nu eftersom det är så fruktansvärt kallt! Redan nu är det ju elva minus!


Kan ni tänka henne smal?


Nyss såg jag en sjukt bra film :D
Den heter Charlie Bartlett och handlar om en kille som kommer till en ny skola. Han är väldigt vuxen för sin ålder och blir som skolans kurator inne på toan. En väldigt bra film som jag tycker alla borde se :)


Att huvudpersonen är söt är bara ett plus, haha

Japp, men det var väl allt jag hade att säga antar jag :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0