mupp

fotade lite idag :)

fotade blommor :P Använde mitt stativ som jag fick på jullafton :)


Hehe, kanske ska nämna att dessa tulipaner var egentligen röda, men jag redigerade lite :P

Fotade även Maya som var jätte duktig! Hon rörde inte huvudet alls där hon låg så jag kunde ta bra bilder med en slutartid på åtta sekunder!


Dock blev det inte världens bästa nyans på bilden, men det struntar vi i just nu :P


Så, idag har det i stort sett bara snöat, det är därför jag bara tog bilder inifrån. Jag gick ut en liten snabbis men hela kameran blev då bombaberad av blöt snö från himlen så jag vågade inte vara ute länge. Ett tips dock, när det snöar eller regnar, ta med ett paraply för att skydda kameran! Jag skulle ha tagit med mig ett paraply men jag hittade inget :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0