Fuckalong!

Tja!
Lyssnar på P3 (Jag vet xD) där dom har ett fuck-a-long :D
Alltså dom har inte sex eller nått i studion, utan de snackar om t.ex. saker som man inte visste innan man hade sex som blev helt. En sak som jag kom ihåg att ena berättade var att han trodde att man skulle stöna när man hångla, så han gnydde som en hundvalp när han hånglade med en tjej för första gången xD Tjejen (dom var typ tio har jag för mig) sa åt honom efter tjugo minuter och han blev utskrattad av henne och hennes kompisar xD Stackarn, tycker verkligen synd om honom!

Visste ni att det finns ca 400 assexuella i Sverige (vet inte om det stavas så men ja). Assexuell är alltså när man inte är ett dugg intresserad eller nyfiken över sex. Man  har helt enkelt inge intresse i att ha sex, i huvudtaget. Ganska intressant...

Detta och annat har programledarna snackat om och det ska de fortsätta med till Åtta så titta in :D I stockholm är radiokanalen typ 99.3, annars kan man lyssna på nätet (tror det är SR.SE/P3 eller nått :)
Checka in vettja!! :D

Juste, sedan kan jag berätta att Markus Krunegård kommer på besök på P3 ikväll!! :D
Klockan 21:30 tror ja det var, så lyssna vettja :D  Han ska prata om sina två nya skivor och så :D

Bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0