Pink dreams

Hejsan!

Sry att jag inte har uppdaterat på ett tag men jag är sjuk :( Har mest lagt ner och läst :P
Håller på att läsa Tempted nu, väldigt bra bok!

Jag fotade idag för första gången på kanske en vecka eller två. Fotade mammas hyacinter (?) som är rosa :)


Den här blev inte direkt jätte bra... det var svårt att redigera den satt det blev snyggt...



Apropå drömmar (rubriken) så drömde jag en ytterst udda dröm inatt!
Jag drömde att jag skulle ta glass från frysen som var alldeles fylld av skogaholms limpor! Det var säkert fem/sex stycken bara på översta hyllan!

Aja, hej då :)

Kommentarer
Postat av: nea

tyckte dom blev bra :) speciellt den nedre ;D

2010-01-03 @ 20:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0