plugg...

Har extremt mycket att göra tills imorrn, ändå sitter jag här, vid datan och gör ingenting.. Vad e det för fel på mig!?

Idag shoppade jag en klänning som jag ska ha på fredag... Vi ska klä ut oss till färger så jag ska vara grön.
Köpte en grön klänning som är riktigt snygg faktiskt, dock har Calle lånat min kamera så det är lite svårt att fota...

Det är lite udda, för när jag har Asta hemma (min kamera alltså) så känner jag mig lugn, trots att jag kanske inte alls vet var i huset hon är, dock, nu när Calle har henne, då känner jag mig genast ängslig och jag tänker hela tiden på henne och vill ha henne tillbaka... udda? Ptja, jag är ganska udda så :P

Som ni kanske gissar så har jag ingen bild att visa... jaopp...
När jag får tillbaka Asta kan jag fota min nya klänning och visa upp den :D
Tänkte också att jag kan ta med mig Asta till skolan på fredag så kan jag fota allihopa så får ni (du) se !

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0