ruinera mig?

P. C. Cast och Kristin Cast försöker ruinera mig...
Det är författarna till House Of Night böckerna som jag håller på att läsa. Jag har köpt sex böcker ur serien (det har bara kommit ut sex) och idag när jag tittade på wikipedia så visar det sig att det ska komma nio till xD

  • Marked
  • Betrayed
  • Chosen
  • Untamed
  • Hunted
  • Tempted
  • Burned, announced release date: 27th April 2010
  • Stolen
  • Burdened
  • Touched
  • Cloaked
  • Wanted
  • Dreaded
  • Changed
  • Saved

Jag har de som är i tjock stil, och bara de böckerna har kostat mig runt 450 kronor, och om det då ska komma 9 till, då kommer jag lägga ut sammanlagt 1020 kronor!!
Denna underbara serie kommer ruinera mig totalt :(

Jag läste ut Tempted igår, och den var sjukt sorglig! Fast konstig nog så grät jag inte...

Kommentarer
Postat av: onanera mera (nea)

hur många sånna där böcker finns det egentligen!? XD sjuukt ju!

2010-01-08 @ 22:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0