Tess of the D'urberville

Jag blev inspirerad av att göra ett kollage av någon känd människa (kvinna)... dock kom jag på att jag faktiskt inte har någon kvinnlig känd person (skådespelare/sångerska) som jag tycker om... Tills jag kom på Gemma Arteron, hon som spelar Tess i Tess of the D'urberville som nu går på svt2. Så, jag sökte på henne och fick en chock! Den oskyldiga kvinnan som spelade Tess är en översminkad kvinna i hollywood! Synd...

Så istället så gjorde jag ett kollage av Tess :)



Gemma spelade Tess verkligen jätte bra! En vädigt bra serie också! Dock sorglig...

Kommentarer
Postat av: ûber van schnitzel (nea)

gjorde du den helt själv? :o

2010-01-08 @ 22:10:44
Postat av: ida

hej, fin blogg!

kolla gärna in min!

2010-02-20 @ 10:48:54
URL: http://fotografiskttt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0